20. 05. 2018.
Home / Svašta nešto / U toku velika humanitarna akcija „Topli dinar“
12227783_819283791521434_4071498265787438137_n

U toku velika humanitarna akcija „Topli dinar“

U svim PerSu marketima

Treću godinu zaredom, PerSu marketi organizuju veliku humanitarnu akciju, za prikupljanje novca za ogrev, za socijalno ugrožene porodice iz Vojvodine. Od 01. do 31. oktobra, PerSu donira po 1 dinar od svakog ostvarenog računa, da bi se od sakupljenog novca kupio ogrev i početkom novembra dostavio ugroženim porodicama na kućne adrese.

Početak jeseni period je kada mnogi razmišljaju o pitanju ogreva za predstojeću zimu, a onim najugroženijima, odgovor na to pitanje nije nimalo lak. Upravo zato, PerSu marketi u ovom periodu, sada već tradicionalno, pokreću i motivišu, kako svoje potrošače, tako i dobavljače i prijatelje akcije, kako bi se socijalno ugroženim, mnogočlanim porodicama, pomoglo da ovaj problem prebrode. Kao i svake godine do sada, PerSu marketi su ti koji odvajaju novac i doniraju od svojih računa, a potrošači isključivo svojim brojem kupovina dodatno pomažu da se novca sakupi što više. Prijatelji akcije, velike kompanije koje su prepoznale važnost pomoći zajednici, ovog puta su Štark, Pepsi, Imlek, Moravka, Kremanska voda i Victoria oil.

topli dinar FB

-Veoma smo zadovoljni dosadašnjim rezultatima akcije. Uspećemo i ove godine da sakupimo oko 1,5 miliona dinara i da ponovo obezbedimo ogrev za 100 socijalno ugroženih porodica, u blizu 80 naseljenih mesta u Vojvodini. Sve su to mesta u kojima poslujemo godinama i ovo je naš način da dodatno doprinesemo njihovom boljitku, kroz direktnu pomoć onima kojima je to najpotrebnije. Posebnu zahvalnost dugujemo našim potrošačima, bez kojih sve to ne bi bilo moguće – poručuju iz PerSu marketa.

Kroz akciju „Topli dinar“, u toku prve dve godine ogrev je dobilo 200 socijalno ugroženih porodica iz gotovo cele Vojvodine. Celokupnoj organizaciji veliku pomoć pružili su i Centri za socijalni rad iz svih opština, koji su se uključili i dostavili spiskove najugroženijih mnogočlanih porodica. Na taj način, povezali su se trgovci, proizvođači, potrošači i centri za socijalni rad, kako bi zajedničkim snagama doprineli da ove zime svima bude toplo.

 

montecito-ponedeljak2

DOBRO DOŠLI U PINK PASAŽ

gold

Pret_a_Porter2

Smizla

retro

optika

Pročitajte još

Banatska

MUZEJSKI KOMPLEKS BANATSKA KUĆA U TORKU

Ideja o osnivanju Banatske kuće proistekla je 1997. godine u okviru Rumunskog društva (Fondacije) za ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>