Više od 130 miliona ljudi na svetu igra popularnu igricu „Top 11“ koju na sebi svojstven način, kao svojevrsni ambasador propagira Žoze Murinjo, mnogi od njih imaju saznanje da iza ove igrice koja je bila „top 1“ u svetu, stoji beogradska kompanija Nordeus, a sigurno malo od svih zna da je značajan doprinos uspehu ove igre za fudbalske menadžere, dao i tridesetdvogodišnji Zrenjaninac, Nikola Čavić.
Do 2000-te godine živeo je u rodnom gradu i završio dva razreda zrenjaninske Gimnazije, a onda se preselio na Island, u Rejkjaviku je diplomirao na fakultetu za menadžment i turizam, živeo je u Šangaju u Kini i Americi, a onda se vratio u Srbiju i zaposlio u Nordeusu.
Na poziv svojih profesora iz zrenjaninske Gimnazije, Nikola se ljubazno odazvao i nadahnuto održao zanimljivu neformalnu prezentaciju igrice „Top 11“ koja je nastala u maju 2010. godine, bila je najpopularnija na svetu, a i sada je u prvih 50. Mesečno ovu igricu igra 12 miliona ljudi, a od kada je Žoze Murinjo „u akciji“ 30 hiljada ljudi je dnevno igra, što je tri puta više nego dok Murinja nije bilo uz „Top 11“ a uključio se 2013. godine…
U prepunom amfiteatru Tehničkog fakulteta „Mihajlo Pupin“ u Zrenjaninu, Nikola je zainteresovanim studentima pričao o svom životnom putu, želji volji da uspe i nekim principima kojih se striktno pridržavao u svojoj brilijantnoj poslovnoj karijeri.
– Dok sam studirao, pa i ranije kao srednjoškolac, bio sam veliki geimer, igrač raznih popularnih igrica, nakon fakulteta, sasvim spontano pojavila se želja da se time i profesionalno bavim, a onda velika upornost, ozbiljnost i želja da uspem… rekao je studentima Nikola Čavić.
Ekskluzivni intervju sa Nikolom Čavićem sutra na sportinfo.rs